Campagne om lokale ondernemers in Den Haag te steunen, door op positieve manier het publiek te attenderen op de meerwaarde van deze ondernemers en het kopen van cadeaus’s in de buurt (i.p.v. bij grote online spelers).
Ondernemers uit winkelgebieden staan centraal in de campagne. Ze schitteren op posters, billboards en Abri;s in hun eigen winkelgebied. Met een van de unieke eigenschappen die ze bieden; aandacht, expertise, service, een glimlach etc. Onderdeel van de campagne was ook levensgrote strikken op etalages in ruim 26 winkelgebieden, om op te vallen in het straatbeeld, aanvullend op de slogan ‘Den Haag Pakt je In”. In winkelgebieden, instore en ook online met op maat gemaakte social media posts en Instagramfilter.
Mijn rol:
initiator, aanjager en projectmanager.
Opdrachtgever:
Gemeente Den Haag en Haags Retailpunt
In samenwerking met:
Spinner&Langkous (concept & creatie) en Winkelstrategie (logistiek & online marketing)